Bu İlk...

Blog sayfamı açalı sanırım 3-4 ay oldu ama ne yapacağımı bilmeden o bana ben ona bakıp durdum bu sürede. Bir meramın olması yetmiyor blog yazmak için bence, zaman ve ilgi de lazım. Benim meramım çok ama zaman ve ilgi için "Tamam. Ben artık bu deveyi güdeceğim." demek lazım. Sanırım bugün o gün. Kafamda bir çok şey var yazmak istediğim. Burayı izleyen olur mu olmaz mı kısmı pek ilgi alanım değil şimdilik. Daha çok kendimi bir disipline sokmak ve kafamdan geçen, bazen sinirlendiğim, bazen keyif alığım ve paylaşmak istediğim şeyleri buraya aktarmak.

Geçmişte kitaplara kıyamadığımdan ve çoğu zaman okuduğum kitapları başkaları ile değiş tokuş ederek edindiğimden olsa gerek (ki o kitaplar a okunduktan sonra başka değiş tokuşlara malzeme olurlardı) hep bir not defterim vardı kitap olurken yanımda. Beğendiğim pasajları, paragrafları, şiirleri, vs.'yi o deftere renkli renkli yazardım. Sonra dönüp bakar mıydın o defterlere derseniz "Çok nadir." derim ama yıllar sonra elime geçtiklerinde dönüp o okuma anında bulunuğum yerin kokusunu bile burnumda hissetmek hep garip gelmiştir bana. Sanırım burası da öyle bir yer olacak bir süre sonra benim için.

Buraya kadar okuyup da nedir ki bu blog'un hikayesi derseniz; burasının bir hikayesi yok. Hikayesini kendi kendine oluşturacak sanırım. Dediğim gibi ilgim ve zamanıma göre şekillenecek her şey. Dediğim gibi bu ilk...


Yorumlar

  1. baslangiclar, yani ilkler guzeldir.. ilhamin bol olsun :) Basak

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kraliçe'nin Ölümü

Hadi Bakalım Yeni Baştan... (Ocak 2023'ün İlk Haftasında Müzikte Olan Bitenler)

Gözyaşlarımızı Bitti Mi Sandın?